Amsterdam, 25 oktober 2018 - Greetz, het online platform voor persoonlijke verrassingen, maakt het voortaan nog leuker om attent te zijn. Naast het personaliseren van verrassingen zoals kaarten, ballonnen en chocolade, is het namelijk nu ook mogelijk om zelfgemaakt cadeaupapier toe te voegen. Klanten kunnen hun cadeautje nóg persoonlijker maken door een naam of foto te plaatsen op het cadeaupapier.
Of het nu gaat om een boeket voor de jarige jet, een boek voor de zieke, een verrassing voor de kersverse mama of een zakelijke attentie, voor elk moment heeft Greetz passend cadeaupapier ontwikkeld waarop de verzender een naam of mooie foto kan plaatsen. De echte creatieveling kan zelfs een compleet eigen design maken. Zo wordt elk cadeautje een extra unieke en persoonlijke verrassing.
Niek Veendrick, CEO van Greetz: “Ons doel is om het onze klanten elke dag weer makkelijker en leuker te maken om op een unieke manier te verrassen. Dat zij nu óók het cadeaupapier kunnen personaliseren, maakt al onze verrassingen nog persoonlijker en de ervaring voor de ontvanger echt uniek. Dit idee is een lang gekoesterde wens van Greetz en leeft al jaren in onze hoofden. We zijn enorm trots dat we deze primeur in de retailmarkt hebben kunnen verwezenlijken.”
Voor de totstandkoming van deze unieke propositie is Greetz een samenwerking met HP Inc. aangegaan. Deze samenwerking heeft ertoe geleid dat de online verraspartij per bestelling een uniek design kan printen ter grootte van het benodigde formaat cadeaupapier. Zo hoeft er niets gesneden te worden en wordt er per order on-demand gewerkt. De HP-PageWide XL printers kunnen zowel waterdicht cadeaupapier voor boeketten bedrukken als cadeaupapier voor cadeautjes.